top of page

Om oss

BEDRIFT:

JLP Tjenester leverer faste byggdriftsavtaler eller variable avtaler,

rammeavtaler, etter kundens ønske og behov.
I slike avtaler vil det være opp til byggeier/leietaker hvilke områder som ønskes ivaretatt. Vaktmestertjenester, brannvernansvar, service på tekniske anlegg, uteområder, snørydding/strøing, ombygninger og tilpasninger. 

​

PRIVAT:

Reparasjoner, montering og vedlikehold på hus, bygg, hage og hytte. 

Trefelling, beskjæring og stubbefresing.

Gress og hekk klipping.

Reparasjon og service av gressklippere og andre småmaskiner.

Montering og vinterlagring av robotklippere. 

 Spyling og rensing av uteområder. 

​​

Vi ordner det meste for de fleste.

Du behøver bare JLP Tjenester AS.

​

Etab. 2022

 

​

Jillt å Hjelpa

Blue Flowers
IMG_5303.jpg

Vårt oppdrag

"Det har aldri vært så lett å få hjelp"

​

1. Høy kvalitet

2. Topp kundeservice

3. Effektiv og sikker gjennomføring av små og store prosjekter. 

​

Vi gjør vårt ytterste for å opprettholde og videreutvikle våre tjenester.

Et trygt og avslappet forhold til alle våre kunder er veldig viktig for oss.

 

Dialog og problemløsning går hånd

i hånd hos oss i JLP Tjenester AS.

Rocks

Visjon

Kvalitet, trygghet og lettvinthet for alle våre kunder.

 Med våre tjenester, skal du være trygg på et topp resultat etter avtale og ønske.

Om det er drift av bygg, vedlikehold eller reparasjon, inne eller ute, i hage eller bygg.

Som kunde skal du kjenne deg trygg og sikker på ditt valg med oss.

​

Noe du lurer på?

Ta kontakt i dag.

​

JLP Tjenester AS hjelper deg med det meste.

​

Kjerneverdier

  • Pålitelighet
  • Kvalitet
  • Enkelhet
  • Etikk

Pålitelighet for oss er å være en solid leverandør av de tjenestene vi leverer, der ærlighet, punktlighet, ryddighet og åpenhet skal sørge før for at du kan sleppe skuldrene å føle deg trygg på arbeid av høy Kvalitet. Det skal være enkelt, Enkelhet skapes gjennom god kommunikasjon, smarte og effektive løsninger og ryddighet i hele samarbeidet fra a til å.

​

En god og respektfull bedrift har en Etikk ovenfor kunder, leverandører og konkurrenter om å​ holde avtaler og oppfylle forpliktelser, omtale konkurrenter med respekt, opplyse om feil og mangler og respekt for konkurranselovgivningen.

 

Forholdet til våre medarbeidere skal følge samme linje med respekt, ansvar, trygghet., åpenhet for kritikk,

samarbeid og relevant likebehandling

​

Tilbake

bottom of page